Enamoradaa
Hola adolescents.cat!
Tinc un problema...
Estic molt enamorada d'un noi una mica més gran que jo, que coneixo una mica des de fa anys.
L'any passat crec que li agradava però no m'atreveixo a dir-li res tot i que es brutal el que sento per ell... Em faria molt de mal si jo quedés malament un cop haver-me confessat o si no li agradés.
A més a més la seva colla m'intimida molt, tot son noies guapes que fan extraescolars amb ell i ambqui tenen una molt bona relació...
No sé que fer!
Gràcies!
InterPersonal

Hola Adelconsultori!
Entenem com et sents, però recorda que quan declarem els nostres sentiments cap a una altra persona sempre correm el risc de no ser correspostos, i això no agrada a ningú. Tot i així, cal valorar si val la pena assumir aquest risc o bé quedar-nos amb el dubte de què hagués passat si li hagués dit.
Per altra banda, tampoc cal córrer i anar directament a dir-li el que sents, pots ser més subtil i anar a poc a poc. Expliques que us coneixeu una mica des de fa anys, i nosaltres et proposem que el coneguis una mica millor, que trobis la manera de coincidir més amb ell, d'augmentar el vostre contacte, parleu, quedeu... en definitiva conegueu-vos més! Així, de mica en mica i sense presses podràs anar agafant confiança amb ell i en tu mateixa, podràs deixar-li anar alguna indirecta si et ve de gust, i estaràs més segura de fer el pas.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat