Ajuda per a una amiga
Bon dia! Espero que aquesta pregunta no quedi extraviada i em contesteu.
Fa 2 dies una amiga em va dir que va veure a la seva mare divorciada i al seu amic de la infància mantenint relacions sexuals. Ella només té 13 i està bastant xocada. Com la puc ajudar?
Gràcies d'antuvi,
Mireia.
InterPersonal

Hola Mireia!
Entenem que la seva mare estava amb un amic seu de la infància, oi? Si és així, la teva amiga ha d'entendre que la seva mare està divorciada i té el dret a refer la seva vida en parella amb qui ella vulgui. Estaria molt bé que pogués parlar-ho amb ella, explicar-li quines són les seves pors i preocupacions.
Pel que fa a haver-los enxampat tenir relacions sexuals entenem que s'hagi quedat xocada, a ningú li agrada haver de trobar-se en aquesta situació! No sabem ben bé com va anar la cosa, però per una altra vegada que intenti picar a la porta abans d'entrar a l'habitació, que faci més soroll en arribar a casa perquè s'adoni de que ja ha arribat, que piqui al timbre encara que tingui les claus, etc.
Esperem que puguis ajudar a la teva amiga a pair el que va passar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat