Estic feta un lio! 18/10/15. 11:50a.m. TCX
Hola!
Fa un any aproximadament jo vaig començcar a portar-me amb un noi que es diu Javi. Va començar a atraure'm pel seu caràcter, el seu físic, en general per com era ell. Al principi semblava que ell estava molt interessat per mi ja que em va demanar lio i vàries vegades em confessava el que sentia per mi. El cas és que ell creia que jo no estava interessada per ell i ell va començar a distanciar-se de mi, fins que un dia vaig cansar-me d'estar així, vaig decidir passar pagina.
Vaig tornar a tenir contacte amb un amic, el Marc, amb el que vaig discutir molt i feia ja gairabé un any que no ens parlàvem. Al cap d'una setmana ja vem recuperar tota l'amistat perduda, estavem sempre junts, parlàvem hores i hores per whatsapp, fins que em vaig adonar que m'agradava. I pel que em deien jo a ell també. Quan vaig voler donar-me vem començar a sortir. Ja portem 7 mesos junts, i molt feliços! Molt feliços menys per una simple persona. EL JAVI!. El meu novio i ell sempre s'han portat com el cul per tema noies. El Javi va dir-me que no podia acceptar que estiguessim junts, que estava pilladissim de mi.
El cas es que ara jo em porto molt molt bé amb el Javi, som força amics, pero al Marc li fot moltissim veure'm parlar amb ell, es posa super gelós. El Javi sap això i s'aprofita. Sempre que el Marc m'està mirant ve ell i em fa qualsevol cosa perquè s'enfadi. Li he dit mil vegades que em deixi en pau, pero tot i aixi segueix igual. Que puc fer perque em deixi en pau? O perque el Marc no s'enfadi quan em vegi parlant amb ell?. He parlat amb els dos però no hi ha manera...
Ajudaa!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que el Javi no té clar que significa el respecte en una amistat... Si de veritat és amic teu (encara que li agradis), ha de saber que d'aquesta manera només et fa més mal...
Si et vol conquistar, haurà de trobar una altra manera, ja que així més que agradar-te aconseguirà que li agafis mania, no trobes? Deixa els límits clars, i més si estàs veient que s'apropa a tu per fer rabiar a l'altre. I si no ho enten, vol dir que no és un bon amic, ja que el respecte és el primer.
I pel que fa al Marc, ha de tenir clar que enfadant-se no ajuda a que tu estiguis més tranquil.la... ha d'entendre que tu has escollit estar amb ell per alguna raó, i mostrant els seus gelos d'aquesta manera no fa que t'enamori més!
Molts ànims i que vagi bé! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat