El que sento per un noi de la meva classe
Hola, tinc 15 anys i realment necessito una resposta que m'ajudi a aclarir-me. Jo m'he liat amb molts tius i em coneix bastanta gent i tal (no per fama de guarra eh!) i no he mantingut relacions sexuals ni he tocat ni m'han tocat res. El cas es que fa un parell de setmanes estic molt carinyosa amb un nen de la meva classe i de la meva edat, quan jo sempre he estat amb tius més grans que jo i amb experiència. Crec que m'agrada aquest nen... Ningu el veu guapo ni res, pero jo noto un feeling amb ell. No se que fer, si apostar per ell o no, perque tampoc vull haver d'estar arrosseguant jo la relacio si es que arriba a algo ja que el veig com molt alucinat de que m'agradi en plan que no s'ho creu i li fa respecte. No se si m'estic explicant jajaj, i tambe en menys d'una setmana m'he enterat de que 5 tius volen amb mi, 5!!! Mai m'havia passat aixo tant de cop... No se que esta passant. Ajuda, una mica de tot siusplau!!!!
IESP

Hola A.D.!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Anem per ordre:
1. Que et liis amb qui vulguis no et converteix en cap "guarra", de manera que no t'has de justificar ;)
2. Jo no puc dir-te què has de fer amb aquest noi, ja que tu ets qui has de prendre la decisió... Potser t'agrada pel seu caràcter i per com et sents al seu costat, i això és genial! :) A més, no saps si ell vol una relació de parella amb tu,ni si acabaràs sent la que "arrossegui" la relació... Tot això està al teu cap de moment, oi?
3. És fantàstic tenir tants admiradors! :) Però recorda que no cal dir que sí a tothom només pel fet que li agradem... ens ha d'agradar a nosaltres també! (ho dic perquè em trobo moltes persones que els costa dir que no, perquè no volen deixar d'agradar...)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat