No sento atracció sexual cap el meu novio
Holaaaaaa!!!
Necessito ajuda, fa un temps la vaig perdre amb el meu novio però la qüestió es que sempre que ens acabem liant no em fico "cachonda" i quan ho fem no sento res, més aviat dolor. Mai m'ha passat i jo ja havia fet petting amb altres noi. Crec que al agradar-me tant com a persona no sento atracció sexual però això a la llarga podria ser un problema. Digueu-me si se'm passarà o que puc fer!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs potser hauries de pensar què passava quan SÍ et posaves calenta... Què era diferent a ara?
A més, pensa que si has tingut relacions amb penetració però tu no estaves excitada, és normal que fes mal... ja que la musculatura de la vagina es tensa i pot resultar molt moles o dolorós!
Intenta reflexionar sobre quina diferència hi ha entre els altres nois que has estat i el teu novio actual, d'acord? Que no t'hagi excitat amb ell no significa que no t'agradi, però t'has de preguntar perquè amb ell no et deixes portar tant.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat