Rallada a ratos! Ajuda!
Hola,
Jo fins aquet estiu era verge. A les festes del meu poble vai coneixer a un noi de 20 i pocs, tambe era del poble. El 1r dia vam parlar super be i tal, el 2n ja va passar algo més, no m'ho hauria imaginat per a res. Vam acabar a casa seva i fen-ho. Se que el 1r que pensareu sera que vaya guarra, però no estic rallada precisament per aixo.
El dia seguent no estaba arrepentida ni res, vaig estaru uns dies més tard. Quan hem va dir que no s'hauria tornat a repetir la nit seguent. I més tard ja no em va contestar al wats.
En part ho entenc. Jo no vull pas una relacio amb ell, pero nose, hem vaig quedar tocada. Si fos parlar de tant en tant, o si algun dia passem per on viu l'altre (som de ciutats diferents) veurens. No se, una mica d'amistat.
Quan vaig començar el curs s'hem va anar oblidant poc a poc, però ara torna. Moltes amigues m'han dit que ha set de capullos aixo, i en part tenen rao. Pero nose, ha set el 1r cop, i aixo deixa una mica de marca.
I se que si l'estiu que ve vol tornar a tenir rollo tornaria a caure.
Les amigues tambe hem diuen que m'ajudara molt a oblidarme si apareix algun altre noi, pero no hi ha altre noi, ha set l'unica vegada que ho he fet.
Que hem recomanarieu? Algun consell? Si pot ser algun consell per als dos camins (el de sudar o atançarme una mica més sense que m'envii a la merda). I també quin dels dos camins elegiries.
Moltes Gracies!!!!
IESP

Hola Mastafasia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
En primer lloc, dir-te que no és de "guarres" el que vas fer, ja que una dona pot fer el que vulgui per viure la seva sexualitat. Si a tu et va venir de gust en aquell moment, ja està :)
I respecte al noi... No puc dir.te que fer, ja que no el conec ni se perquè ha actuat així. Pot haver molts motius, no només per què sigui un "capullo" com diuen: potser li ha fer por, s'ha agoviat, ha pensat que la cosa havia d'anar obligatòriament a més... Només ho sabràs el dia que puguis parlar amb ell, que segur que podràs!
Segur que amb els dies, et pots anar oblidant a poc a poc d'ell... i si el tornes a veure l'any que ve, aprofites per parlar-ho! I qui sap, potser llavors ja no t'agrada gens! La vida dóna moltes voltes, creu-me :)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat