El pes és important?
Hola, tinc un problema.
Sóc una noia de 16 anys apunt de fer 17, sempre he set una noia baixeta i amb un pes relativament baix, però fins fa poc això ha deixat de ser-ho. Ja que ara m'he engreixat bastant des d'aquest estiu pasat. Els meus pares sempre em forçaven a menjar ja que era poca cosa i no menjava gairebé res, però ara només fan que dir-me que vigili que m'he engreixat molt.
Me mare em sol comparar amb les nenes d'altres cursos amb les que havia anat, ja que són tot l'ho oposat a mi. Jo tinc bastants grans, no utilitzo maquillatje (no m'agrada). Li he dit a me mare que jo ara mateix sóc feliç amb el pes que tinc i ella em diu que no, que estic gorda.
Faig un 1'60 cm i peso 56'7 kg.
Necessito ajuda, siusplau.
Sara Bujalance

Hola Dizzy! Doncs la veritat és que el teu pes està bé, és impossible que estiguis grassa. A més, el més important és que tinguis salut i et trobis bé amb tu mateixa. Si tu no vols maquillar-te i estàs satisfeta amb el teu cos no necessites canviar res. El que sí has de fer és parlar amb la mare i explicar-li com et fan sentir els seus comentaris. Els pares sempre donen consells amb l'objectiu d'ajudar els seus fills, però com tothom, a vegades es poden equivocar. Per això és molt important que siguis sincera amb ells i li expliquis com et sents. Segur que un cop li hagis explicat de forma sincera, ella ho entendrà i et recolzarà. Molts petons!!