Cabell!
Hola,
Últimament amb cauen força cabells, i m'agradaria saber dues coses:
-Què puc fer perquè no em caiguin?
-Hi ha alguna manera de fer perquè et surtin més cabells?
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Doncs el que pots fer per evitar que et caiguin i guanyar quantitat i qualitat en el cabell és menjar bé (recorda que l'alimentació repercuteix en tota la nostra salut, també la del cabell, per això és important menjar bé i de tot, recorda menjar fruites i verdures a diari, tenen moltes vitamines), tallar-te les puntes del cabell cada 2-3 mesos aproximadament, rentar-te el cabell amb un xampú adequat (el teu perruquer et pot aconsellar), no abusar d'assecadors, planxes, tints, etc i res de tabac (a més de ser dolent per a la salut, perjudica molt tant el cabell, la pell i les dents). Per últim, el que també pots fer és demanar consell al teu perruquer o al dermatòleg, ja que si realment et cau molt el cabell et pot donar un tractament. Molts petons!!