no se que fer
Hola!! Bones, tinc 13 anys i mesuro 1.62 cm, i el meu pes es de 50, 2 kg, i faig natació un dia a la setmana. Quan hem miro el mirall he veig gorda, i moltes nenes de la classe son mes primes, bueno, vull dir que estan be de cos. Hem veig panxa, i no se que fer. Intento no menjar greixos o coses que no van gaire bé, peró sempre acavo agafant algu.
Hem podrieu ajudar?? sisplau!
Sara Bujalance

Hola maduixeta13! El teu pes està bé, estàs prima! És impossible que tinguis panxa! Pensa que a la teva edat el ritme de creixement és diferent de persona a persona, això fa que si et compares amb altres nois de la mateixa notis moltes diferències, degut a que cadascuna té un ritme de creixement diferent. Per això NO t'has de comparar amb ningú, cada cos està bé com està i el teu cos té un bon pes, així que no t'has d'amoïnar de res. El que sí has de fer és valorar-te de forma positiva, estimar-te tal i com ets i estimar el teu cos, que ja està bé com està. Molts petons!!