/DENTS/ ;(
HOLA!
Odio les meves dents, estan tortes hi ha espais per la meva boca :(
Segurament hauré de portar braquets i la veritat esq no em preucupa gaire estèticament perquè crec q estaré igual, el que em preucupa esq la gent diu q costa molt menjar, que em farà molt mal la boca, etc.
Només volia saber si això és cert i també si creieu que és la millor idea per tenir les dents bé!
Moltes gràcies ;')
Sara Bujalance

Hola pandarosa! Cada persona que porta ferros ho viu de forma diferent. Sí és veritat que hi ha persones que ho consideren una mica molest perquè han de tenir molta cura a l'hora de menjar, han de mantenir una higiene bucal molt estricta i a vegades pot resultar una mica molest o dolorós. Però també hi ha persones que porten ferros i tot i que ho puguin trobar molest en ocasions, normalment no troben cap problema i van còmodes. Així que dependrà molt de com ho visquis tu. El que sí està clar és que val molt la pena posar-se ferros, ja que després tindràs les dents molt millor, no només per un tema d'estètica, sinó també de salut bucodental. A més, els ferros els portaràs només un temps, un cop les dents estiguin bé te les treuran. Així que no t'ho pensis i posa-te-les. Molts petons!!