No us entenc
Hola... Fa unes setmanes us vaig escriure una consulta en la que em vaig "obrir" molt a vosaltres i no l'heu contestada. Suposo que aquesta tampoc la respondreu, però m'agradaria saber per què no ho heu fet. No sabieu què contestar-me o simplement us ha fet pal llegir-ho? No sé, es que veig molta consulta tonta o repetida contestada mentre que de la meva ni rastre... En fi, gràcies.
InterPersonal

Hola Mònica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Primer de tot disculpar-nos en nom de tot l'equip pel retard en contestar-te. T'explico el funcionament del servei perquè no voldria que tinguéssis una imatge equivocada de nosaltres. Al consultori de psicologia (igual que la resta de consultoris) rebem moltes consultes diàriament i degut a la nostra agenda, només podem dedicar un temps concret a atendre el consultori. Temps que sovint es fa curt per contestar de manera adequada cada consulta. Vull fer-te saber que cada consulta que rebem és llegida i contestada amb atenció, posant èmfasi als petits detalls que la fan única, es tracta d'una resposta personalitzada a cada usuari.
Nosaltres contestem per rigurós odre cronològic d'arribada de les consultes, per tant, suposo que si no has rebut la teva resposta segurament és perquè no hi hem arribat encara. Per nosaltres no hi ha preguntes tontes o que no vulguem contestar, i això m'agradaria que ho tinguessis clar, ja que el nostre objectiu és ajudar als adolescents a sentir-se millor amb ells mateixos i aconseguir un major benestar.
Estem fent un esforç per poder donar-vos un servei més ràpid des del consultori de psicologia. Com a equip també et direm que contestant aquesta consulta ens hem saltat el protocol i hem faltat al respecte a la resta de persones que havien consultat abans que tu, però creiem que era necessari l'aclariment sobre la tasca professional de l'equip.
Espero poder resoldre aviat la teva consulta.
Una abraçada molt gran!
Equip de Consulta Jove
www.interpersonal.cat