masturbacioooo
quan llegeixo algu que te a veure amb el sexe tinc ganes de masturbar-me, aixo em passa molt sovint, es normal?
normalment em masturvo amb un coixi, sense penetracio, es dolent?
soc noia
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. No és estrany que t'excitis si escoltes o llegeixes sobre temes com la masturbació o el sexe, és completament normal ja que el cervell comença a generar fantasies i es desperta el desig sexual que fa que tinguis ganes de masturbar-te.
La masturbació per fregament és de les més habituals i no és res dolent. Si t'agrada i ho gaudeixes, endavant! Només ves amb compte de tocar directament els teus genitals amb la roba del coixí no fos cas que et fessis alguna ferida pel fregament.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat