ex i ara amant!
Vaig estar "obsesionada" amb un noi durant gairebé tres anys, em marejava molt i sincerament jo em deixava utilitzar de qualsevol manera per idiota.. ara ja no tinc cap sentiment cap a ell, però tenim una atracció fisica impresionant!! ell te novia des de fa mesos pero la pobre porta unes banyes.. jo no tinc compromis amb ningu i si de tant en tan tinc una trobada amb ell doncs ami tant me fa, pero jo estic segura de que sentimentalment no sento res per ell, nomes es sexualment, i per part seva igual, pero tot i aixi cada cop que em veu amb un altre es rabia i quan jo el veig tan feliç amb la novia tambe em fa rabia. Aixo que vol dir? som una debilitat sexual l'un per l'altre o com?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. És complicat separar tant radicalment sexe i afectivitat, sobretot quan ja heu estat junts com a parella... per tant planteja't si de veritat és tant cert que només és sexe, i planteja't si realment pot ser només sexe...
D'altra banda, que us faci ràbia veure a l'altre amb altres persones ens fa pensar dues coses: la mala idea del que és una parella, la possessió, l'altre persona no ens pertany i en cap cas podem entendre-ho d'aquesta manera ja que la línia amb la dominació i per tant el dominat i el dominador, és molt fina...; i per altra banda ens fa pensar en que hi ha algo que no teniu ben especificat com a "amants" tornant a la primera pregunta: de veritat és tant cert que només és sexe?
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat