No sé que fer... ajudeu-me adolescents!!
Hola, em dic Laia, i no sé que fer.
Tinc 14 anys acabats de fer, i tinc nòvio. Tinc moltes ganes de perdre la virginigtat amb ell. Pero tinc problemes:
1) no se com dir-li a la meva mare que em vull depilar tota. Perque quan li vaig dir que tenia novio es va posar super histèrica i es va enfadar, aixi que no puc dir-li. 2) No sé que pensarà el meu xicot de mi... Perque a mi no m'agraden els meus pits, i be... tinc por de que no li pugui agradar el meu cos. ja m'ha dit que per aixo no em preocupi, pero mai me els ha vist...
Moltes gracies per ser-hi Adolescents.cat! No m'atreviria a dir-li aixo ni a la meva millor amiga! jeje
IESP

Hola Laia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Moltíssimes gràcies per confiar tant en nosaltres i explicar-nos això que tant et preocupa, gràcies de veritat per la confiança!
Pel que fa a la depilació, no sabem per a què vols depilar-te tota, no sabem el motiu que t'anima a fer-ho, només et direm una cosa al respecte: els pèls púbics ens protegeixen d'infeccions en els genitals, no és bo treure'ls tots, és un tema únicament estètic, per tant, si no és perquè una força major t'impulsa a depilar-te sencera no caldria que ho fessis.
Pel que fa al tema dels pits, si realment et fa tanta cosa que et vegi, podries començar per acceptar el contacte, al teu xicot li agradarà el teu cos, pel simple fet que és el teu cos. Sovint les pròpies noies som més exigents i més crítiques amb el nostre cos i els nostres pits que no pas les nostres parelles. Per ell seran uns pits, els teus pits, i només per això ja li agradaran!
Una cosa molt positiva de la teva consulta és que amb el teu xicot si que has parlat del tema del cos, dels nervis i la por que et produeix el fet de mostrar-te i això és positiu ja que la comunicació és essencial!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat