ALTURA I REGLA lalalallala (poso aixo per saver que soc joo)
Hola adolescents!! BonaTarda! Sóc una nena de 12 anys casi 13 l'estiu passat em va venir la regla, em preocupo molt per l'altura perquè sóc molt baixeta medeixo 1'50 i segons diu la gent que cuan et ve la regla no creixes més i em preocupa perquè molta gent em diu enana i tambè em preocupa els pits. de cul en tinc tothom mo diu pero de pits s'han quedat encallats i em preguntava si encara em podem creixer i jo tambè, sisplau contasteeuu es urgent!! Per cert em preguntava si sabeu alguna crema pels granets o algun ''pote'' però que no sortin granets perquè em vaig posar pote però em van sortir molt mès. SISPLAU AJUDEU-ME MACOS!! BONATARDA <3
Carlota López Ballestar

Bona nit,
No t’has de preocupar, quan et ve la regla no és el moment en que deixes de créixer sinó que és el moment en que començaràs a veure més canvis en el teu cos. Aquests canvis no són immediats d’un dia per l’altre, sinó que són progressius. Encara estàs al principi de l’etapa de creixement, i no només veuràs que creixeràs sinó que els teus pits i el teu cos també canviaran. No t’obsessionis amb això, ni et comparis amb les teves amigues. Pensa que cada persona té un ritme de creixement i també una constitució diferent.
És normal que et surtin granets. A la farmàcia tenen cremes que et poden anar molt bé, sobretot si et fan mal. No te’ls vulguis treure ràpid perquè desapareguin perquè després queden marques a la pell. Et recomanem que no et posis maquillatge (pote) sobre els granets perquè només ho empitjorarà.
Esprem haver-te ajudat!
Una abraçada :)
Carlota