Estic feta un embolic!!!!
Hola tinc 16 anys i ja fa un temps que estic una deprimida. No paro de pensar en aquets problemes i ja no se que fer.
La me va germana es una metidera que sempre es fa la victima, a mentit dient que es tallava, cosa que mai a fet i per culpa seva la meitat de l'institut va deixar de parlarme perque no els hi queia be la meva germana. Per culpa seva sempre acabo en embolics o allida de gent que encara no he tingut la possibilitat de coneiser.
Els meus pares sempre estan discutint i m'estresa, no parem mai i a sobre em pregunten que perque em quedo tancada a la meva habitació, si nomes feu que discutir com volgeu que surti!!!!
Tinc la sensació que les persones que sempre he pensat que eren les meves amigues (que les conec desde que tinc 2 anys) nomes em bolen pel que ens iteresa, perr solucionar els seus problemes, donar consells o no estar soles quan falta alguna d'elles. Agraeixo que tinguin la confiança de dirme els seus problemes pero a l'ora de pasas-ho be i de les bones estones no compten mai amb mi. Se que no jo no surto de festa perque no m'hagrada, pero cuan surten sense anar a la discoteca podrien enrracordar-se de mi.
Les persones que, ara, son les meves "amigues" (no les de sempre) son amb mi perque les demes persones les han rebutjat per no caure be, per ser difents, per di el que pensen o per ser bi. Nomes venen amb perque ningu mes les vol, sempre soc la segona opcio de tothom i aixo em fa sentir malament perque penso que, per una banda no m'ho mereixo, pero d'altra banda penso que si ningu em vol per sr com soc i nomes em volen per no estar sol, significa que no valg res com amiga...
D'altra banda no se que estudiar estic molt engoixada perque tothom em diu que he de triar ja, que estic en primer de batxi i que s'amacaba el temps, però no trobo res que m'agradi...
L'unica manera que tinc de desconectar i deixar de pensar es llegint llibres i escoltar musica pero no puc estar tot el dia fent-ho. si teniu algun consell per i seria de molta ayuda.
Sento les faltes d'ortografia, i gràcies per llegir-ho.
Elena Crespi

Hola! Com estàs?
Gràcies per compartir amb nosaltres la teva reflexió. Veiemque no estàs en una situació senzilla.
No ens demanes res concretament però potser et podem dir que:
-Potser pots parlar amb ta germana de com et sents
-El mateix et diem amb els teus pares, explica'ls-hi com et sents quan els veus així
-Sobre les amistats: l'adolescència és una època de canvis i cadascú està intentant trobar el seu lloc... per tant, mantén les amistats que creguis que et poden fer feliç i si veus que algú realment et fa mal... allúnya-te'n
-Per triar el que t'agrada, no pateixis, relaxa't i pensa en el que t'agrdaria ser de gran, sense presses... busca allò que se't dóna millor i que t'agradi...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com