m'agradaria aprimar-me
Holaa! Mira fa uns dies em vaig provar uns shorts molt guais i que m'encanten, però tinc un problema, quan em vaig asseure a la cadira vaig veure que tenia unes cuixes que no m'agradaven gents, m'he le's notava massa grans. La meva mare i algunes amigues diuen que le's tinc molt bè i tal, però jo ja no se si ho diuen per quedar bè o és que diuen la veritat, saps? Em podries donar algun consell per aprimar-me les cuixes o senzillament que jo no m'he le's noti tan gordes. Gràcies!
Laura Medrano

Hola preciosa!
El primer que has de saber és que és normal que al seure a la cadira les cuixes se't facin més amples, això ens passa a tots i no t'has de preocupar gens ja que quan estàs de peu segur que se't veuen més estilitzades.
A més, pensa que portem tot l'hivern amb pantalons llargs i sense que ens toqui el sol, per això al principi ens costa veure'ns amb pantalons tant curts on ensenyem tota la cama.
De totes formes, en cap cas t'has de plantejar aprimar per culpa d'uns pantalons!! Quina injustícia!
El nostre consell és que facis cas a la mare i a les teves amigues, ja que dubto que et diguin les coses "per quedar bé". Per la data que has posat calculo que deus tenir uns 14 anys, per tant estàs en ple desenvolupament i creixement. Poc a poc el teu cos s'anirà estilitzant i et veuràs les cuixes més primes.
De totes formes, si vols pots practicar alguns exercicis on es treballin les cames com per exemple pujar i baixar escales, fer "sentadilles" o saltar a corda. Això si, per veure resultats hauràs de ser molt constant i regular ja que en un mes no notaràs pràcticament cap canvi.
Una abraçada!
Laura Medrano