URGENT
Hola, soc una noia de 15 anys i tinc un novio de 16. Ja fa un temps que estem junts i el maxim que haviam fet es que m'havia posat els dits, però l'altre dia em va dir que volia fer l'amor amb mi i em va preguntar que si estaba preparada, jo li vaig preguntar si tenia condó i em va dir que no, per tant, li vaig dir que no volia fer-ho. Però ens vam començar a liar i ens vam posar molt calents i llavors em va posar els dits i en un moment donat amb va preguntar si em feia mal i jo li vaig dir que una mica, pero no vaig pensar res extrany, nomes més plaer del normal. Quan vam acabar em va dir que ja podia dir que no era verge i li vaig preguntar el perque i em va dir que no mestava posant els dits, sinò que em va posar la punta del penis pero que no s'havia corregut ni res. Em podria quedar embarassada per aixo? Responeu siusplau que estic molt preocupada...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Sempre que hi hagi penetració sense preservatiu hi ha risc de penetració, amb l'ejaculació aquest risc incrementa. Per tant, si no et ve la regla quan t’hauria de venir, el millor és que et facis un test d’embaràs per tal de sortir de dubtes.
El que més ens preocupa de la situació que ens expliques és que va haver-hi penetració sense que tu ho sabessis, i això és greu, en el sexe SEMPRE ha d'haver consentiment per les dues parts.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat