la edat inporte?
Hola! m'he pensat molt si fer un consultori mes que res per la privacitat... bueno, tinc 14 anys recen fets, fa ja temps que tinc moltisimes ganes de perdre la virginitat per dir-ho de alguna forma, algunes nenes de la meva classe ja ho an fet. i la pregunta es... Soc massa petit per perde la virginitat?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no podem dir-te quina és l'edat per perdre la virginitat, ja que no hi ha una edat, és una sensació, has de sentir si estàs preparat o no.
Està molt bé tenir la curiositat i les ganes però també s'ha de saber que el sexe no només és diversió, si no ho fem de forma responsable hem de saber que poden haver-hi conseqüències a curt i a llarg termini (embarassos, infeccions de transmissió sexual, etc...)
El nostre consell, és que no cal córrer, tot arribarà.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat