Treball de rescerca
Hola, soc una estudiant d'Osona i estic començant amb el treball de recerca com segurament molt altre companys d'arreu Catalunya. El fet és que m'agradaria que algú que patís o hagi patit anorèxia pugui contactar amb mi per fer-li una entrevista.
Pd: també val si coneixes algú he hagi patit aquest trastorn.
Moltes gràcies bonics!! Aquí us deixo el meu correu: anorexiaentrevista@gmail.com
Carlota López Ballestar

Bon dia,
Ens encantaria poder-te ajudar i facilitar-te alguna persona a la que poguessis fer-li una entrevista per el treball però malauradament nosaltres no tenim accés a poder-ho fer. Si vas a centres de tractament generalment tampoc et donaran accés a cap persona que tingui el trastorn de tal manera que em sembla que l’única opció que tindries és fer-li la entrevista a algú que coneguis. Sinó coneixes a ningú pots fer el treball de recerca de moltes altres coses relacionades amb el trastorn alimentari sense la necessitat de posar una entrevista d’una persona afectada. Llegeix una mica sobre el tema i veuràs que et venen moltes idees.
Ànim amb el treball, segur que quedarà molt bé.
Una abraçada
Carlota López Ballestar