EM VEIG RARA (xastt)
Hola bones, bueno tinc un problema avuir a educació fisica una amiga i jo em anat el lavabo a cambiarnos i he vist que ella tenia una cintura molt maca i ven formada pero despres he vist la meva i m'ha semblat molt diferent més gruixuda de plana ho estic pero de cintura no mu veig em podries donar una aliments o dietes o exercicis per aprimar en la zona de "caderas" siusplau.
gràcies (xastt)
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. Les persones tenim molta tendència a comparar-nos amb els altres però això és un gran error. En primer lloc, perquè està comprovat que quan més et compares amb els altres més et tendeix a baixar l’autoestima i en segon lloc el més important. Cada persona és diferent i tenim el aspecte físic que tenim per la nostra predisposició genètica. Si t’hi fixes tots tenim un cos diferent, i de la mateixa manera que no et plantejaries canviar el color d’ulls per tenir-los com ella amb això passa el mateix.
Tens el cos que tens i tens que acceptar-te i aconseguir que t’agradi. Segur que ella enveja altres coses que tens tu. Si sempre et fixes amb els altres cada cop et sentiràs pitjor. Més que exercicis et diria que és molt important fer esport uns 2-3 cops a la setmana, a més de l’educació física que feu al institut. És molt millor si fas esports que no fer exercicis específics per parts del cos, ja que els esports són més complets. Si sobretot t’interessa treballar les cames busca esports que t’agradin i en el que és treballi més aquesta zona, com per exemple la bicicleta.
Una abraçada
Carlota López Ballestar