Soc noi i m'estan començant a atraure els nois
A veure desde fa uns 6 mesos o aixi em va començar a atraure el meu millor amic i vaig bpensar que serien les hormones i bueno em trataba molt cariños i tot aixo com millors amics i em va començar a agradar i bueno ya esta olblidat i vaig pensar que serie el temps pero ara matei les nooies no m'atrauen res aixi que vaig pensar que yasta que era homosexual i bueno ho vaig publicar a una xarxa social i pues tot va quedar molt be i totes le amigues m'apollen pèro el que veig es que els nois s'estan distancian i aixo em cabreija molt i tinc ganes de dir-ho a la mare pero no se com fer-ho la meva tieta i la meva cosina ho saben pero pf... nose com dir-ho AJUDEUME SIUSPLAU!!
IESP

Hola gudy0888!
Evidentment, tard o d'hora voldràs compartir-ho amb els teus pares, perquè si mai tens parella, voldràs compartir-ho amb ells. Si de moment no els vols dir res, no t'has d'obligar. Dóna't el temps que necessitis per parlar-ho. Més endavant, aniràs veient que no passa res si els ho dius als teus pares. Per sort, cada vegada més els pares accepten millor l'homosexualitat dels seus fills. Pensa que ser homosexual no és res dolent, per tant, tu ets la primera que has de pensar que és quelcom que és bo i que els teus pares ho acceptaran.
Et pengem l'enllaç d'un article de la nostra companya Paula Alcaide que pensem pot ajudar-te:
També et recomanem que visitis el blog del nostre companya Gabriel J. Martín psicòleg especialitzat en Psicologia Afirmativa Gai, on segur que trobes eines i recursos que et puguin ser útils per fer front a les diferents situacions a les quals t'estàs trobant:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat