Hola
Hola Adolescents! últimament em faig una pregunta. Sóc una noia i en totes les meves relacions sexuals mai he arribat a correm però sento plaer igual, m'hauria de corre? Es que les meves amigues diuen que quan arribes al orgasme et corres però abans d'arribar-hi sempre li dic que pari per que és un plaer extrem i no sé... la pregunta es: es normal? Jo suposo que tard o d'hora arriba el dia.
Gràcies i petons!
IESP

Hola Anònim!
Arribar a l'orgasme és la culminació d'aquesta excitació o plaer extrem que anomenes.
No sempre s'arriba a l'orgasme en totes les relacions sexuals que tenim, així que tranquil·la. És important, però, perquè l'orgasme arribi que ens centrem en el plaer, en gaudir i no tant en si l'orgasme arriba o no, ja que si estem molt pendents probablement no arribi.
Pregunta't, perquè li dius que pari quan estàs a punt d'arribar? Veuràs com si vas guanyant en confiança "t'atreviràs" a continuar i deixar que el teu cos respongui de forma natural a l'estimulació sexual que estàs rebent. Dóna't permís per gaudir i veuràs com l'orgasme apareix!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat