bisexual?
Hola! Bueno el cas es que últimament (desde fa uns 3 o 4 mesos) m'he començat a interesar per les noies a part de pels nois. Més en plan sexual que en sentimental, però ara lis trobu la seva bellesa en relació al cos i de més (a les noies)... el que passa es que no m'he liat mai ni amb un noi ni amb una noia, i no sé perquè però crec que vaig tard , perquè tothom que conec ja s'ha liat i jo encara no... no sé si sóc bisexual, perquè segueixen atraïent-me els nois, però una vegada vaig explicar-li el meu dubte a una noia que es com la meva millor amiga i em va dir que era impossible que jo ho fos i no se què... i en aquell moment em va fer dubtar i ara estic confusa...
ajuda sisplau! em sento lletja i amb mal cos per no haver-me enrotllat!!
IESP

Hola!
En primer lloc, res de fer tard pel fet que encara no t'hagis enrotllat amb ningú! Temps al temps, a cada persona li arriba el seu moment i com més ho forcem, pitjor! Així que tranquil·la, perquè a la teva edat és totalment normal!
Si ets bisexual o no, ho aniràs descobrint tu mateixa amb el temps. No hem de pressionar-nos per tenir una resposta ja o per posar-nos etiquetes. Pensa que aquests dubtes a l'adolescència són força habituals. Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, no de si ens atrauen sexualment tots dos sexes. Així doncs, no et preocupis, deixa que el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudin a descobrir-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat