tanga
Hola soc una noia de 14 anys i volia saber com li dic als meus pares que vull portar tanga perque el vaig probar i em va semblar molt més comode que les calces. Pero no se com dir-s'ho als meus pares perque estic segura de que em diran que no i que soc massa petita com em passa amb tot. A mes fa unes setmanes em van comprar unes calces totalment infantils i roses, la veritat no se quants anys es pensen que tinc. Si que es veritat que no vull portar-ho per provocar o coses d'aquestes, sino perque es mes comode.
Em fa molta vergonya dir-lis que vull tanga, que puc fer??? Que faig si em diuen que no???
Gracies per adelantat!!!
IESP

Hola anònim!
Entenem que sovint parlar d'aquests temes amb els pares faci certa vergonya, però és important que tinguem confiança amb ells i puguem parlar de tot amb naturalitat.
Potser et sents més confortable parlant d'aquest tema amb la teva mare, segurament ella també ha passat per situacions semblants a aquesta i et pot comprendre. Tingues present que els pares sovint els costa assumir que els seus fills/es es van fent grans i tot el que comporta. Així doncs, et recomanem que busquis un dia tranquil i puguis parlar-ne amb naturalitat, intenta comprendre els seus motius i exposa els teus amb tranquil·litat. Potser et sorprens en positiu de la seva reacció!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat