Molt preocupada i Molt urgenttt!!!!!
L'altra dia ho vaig fer amb un noi que m'agradar molt pero ho fem fer sense condo ell va fer ''la marxa enrera'' però jo estic molt preocupada perquè potser no s'ha donat conta i a caigut semen i no ser si em puc qeudar embarassada.
Sisplau necessito ajuda.
IESP

Hola Triple S!
Sempre que hi ha penetració sense condó hi ha risc d'embaràs i de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS). La "marxa enrere" no és un mètode anticonceptiu!
Abans que el noi ejaculi, expulsa un líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant, l'embaràs podria ser possible. Així doncs, si no t'ha vingut la regla, és important que et facis un test d'embaràs per descartar que ho estiguis. Si surt negatiu, has tingut molta sort i et recomanem que facis un bon aprenentatge del que t'ha passat. El preservatiu no és una opció sinó una condició indispensable per poder gaudir de la sexualitat sense mals de cap i de forma responsable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat