Tampax
Bones, tinc un petit problema a l'hora de treure'm el tampax. Es normal que em faci mal i hi hagi com una anella que quan me'l trec em provoca molesties. A l'hora de posar-me'l no tinc cap problema, és a l'hora de treure-me'l quan em fa una mica de mal. Tampoc me'l poso malament ja que ni me'l noto.
IESP

Hola Mercè!
Si et fa mal en treure'l pot ser perquè la mida no és l'adequada per la quantitat de menstruació que tens. Si t'hi has fixat, existeixen diferents mides en funció de la quantitat de sang i que pots utilitzar en els diferents dies de la regla. Per exemple, els primers dies si sagnes més, pots utilitzar els més grans, però quan ja estàs als últims dies de la regla no sagnes tant i pots posar-te els més petits.
Segurament si utilitzes una mida gran i no s'omple de sang, la vagina es resseca, el tampó està sec i en treure'l et fa mal. Així doncs, et recomanem que provis d'adaptar les mides dels tampons a la quantitat de flux menstrual que treguis cada dia de la regla.
Si tot i així provant això segueixes amb dolors, una visita al metge per valorar que tot està correctament mai ve de més!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat