M'agrada una noia
Hola, no sé si la pregunta que tinc és de sexualitat, pero la faig igualment.
M'agrada una noia que és la mateixa que li agrada al meu millor amic, a ella no la conec molt, pero penso que ens entenem molt, ja que ens deixem llibre i riem junts. Que puc fer per saber si li agrado jo o el meu amic, o cap dels dos?
I el que em té més preocupat es que no tinc "collons" de dir-li al meu amic que m'agarda la mateixa persona...
IESP

Hola no t!
La resposta de qui li agrada a aquesta noia, només la té ella. Així que si volem sortir de dubtes, li haurem de preguntar. Tot i així, sempre podeu intentar esbrinar-ho parlant amb alguna amiga seva, per exemple.
Entenem que et faci cosa parlar-ne amb el teu amic, però no podem controlar de qui ens enamorem i si finalment aquesta noia es fixa en tu, això no hauria de fer malbé la vostra relació d'amics. Així doncs, sempre som partidaris de la confiança amb els amics, ja que això enforteix la relació!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat