trio 69
Hola tinc un dubte q mintriga.
Laltre dia amb la meva novia vam fer la pose 69 (no molt còmode pro... ens va agradar molt)
Jo ara mateix he conegut una noia (esta molt bona) i magradaria proposarli a la meva novia fer un trio amb ella. Com que ens va agradar el 69 magradaria podero reproduir tots 3 junts
Vosaltres q en penseu? Estaria bé? Jo lu unic q vull fer és disfrutar....
Gràcies per tot adolescents!!!!!!
P.D. Responeu sisplau perquè en totes les consultes q us he enviat no meu respost cap....
IESP

Hola gossamontesca!
Disculpa si alguna consulta que ens has fet ha quedat sense respondre. Solem anar per ordre d'arribada i intentem no deixar-ne mai cap sense respondre. Potser si busques, trobes la resposta que et vàrem donar a les teves consultes ;)
Si vols fer un trio, és molt important que abans en parlis amb la teva nòvia. Pensa que tots heu d'estar d'acord en fer-ho, tenir molt clars els límits i respectar les decisions de cada un. Has de tenir present que moltes vegades s'idealitza el fer un trio i a l'hora de la veritat les coses són més complicades i requereixen molta responsabilitat.
Està molt bé que vulguis gaudir de la teva sexualitat! Però quan impliquem a altres persones sempre s'ha de tenir tot molt clar, parlar-ne molt abans i no fer res que no es vulgui fer o que es tinguin dubtes. Pensa que es pot gaudir de la sexualitat de moltes maneres i tampoc cal córrer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat