Liarse
Tinc un. Problema amb vull liar pero amb fa por ke no li agradi pk no ho e fet mai em podrias donar consells i tecniques.
IESP

Hola Anonima_903!
Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a tu i anar millorant la teva tècnica.
Si tu tens menys experiència que l'altra persona, deixa que sigui l'altra qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida).
Et deixem l'enllaç de dos articles dels redactors d'Adolescents.cat, un sobre els 5 errors més habituals a l'hora de liar-se, i un altre sobre coses que NO s'han de fer quan fas un petó, potser t'ajuden o t'orienten una mica:
-
El més important de tot és que gaudeixis del moment i veuràs com tot surt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat