urgent sisplauuuuuuuuuu de veritat
hola
soc una noia de 18 anys que avui he anat a busca una amiga a casa seva peró ni la seva mare ni ella i eren nomes hi havia el seu pare per tan nomes era el seu pare i jo i m'ha intentat liarse amb mi i jo he donat excusa que feia tard a una quedada i m'he pogut escapar, cla no m'agrada anar mi i a mes te 50 anys esta casat i es pare duna amiga meva, i sa ma kedat gravat la situacio i nose com fero perk no torni a pasa i a mes te el meu telefon, tinc por del que hem pugui passa. no se que he de fer.
ajudeume sisplau es urgent, i a més sóc una noia que esta pasan una mala epoca tinc una petita depressio i mestic medicant i si em passes algu no se que podia arriva a fer amb la meva vida.
moltes gracies
Elena Crespi

Hola mimicrack, gràcies per la consulta.
De fet, la situació que has viscut ha estat un intent d'abús, per tant, el més importnat de tot és que els hi diguis a cas teva. Sé que és difícil perquè explicar quelcom així és complicat però és important que ho facis. I et recomanem que truquis al telèfon de la Fundació Vicky Bernadet (
) 93 318 97 69 per explica'ls hi la situació i veure quines mesures de prevenció has de prendre amb aquest home.
Ens sap molt de greu que hagis viscut una situació d'aquest tipus. Tu has fet molt bé marxant i escapant-te. Però ara has de ser previnguda.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81