Em vaig cremar la pell i ara li tinc por al Sol
Bona tarda!
El dimarts vam anar amb l'institut a Illa Fantasia a celebrar el final de curs. La cosa és que, em vaig cremat tot el cos, ara tinc tot vermell i s'hem nota molt la marca del banyador. He mirat videos al Youtube de com disminuir el dolor de la cremada. He vist que surt molt el tema del iogurt. Ajuda realment? Es que jo ho he provat i m'ha disminuït una mica, però no molt. També m'he anat posant cada dia AfterSun i gel d'Aloe Vera. Quan temps triga en curar-se les cremades de pell?
També el que volia dir és que ara em fa una mica de por exposar-me al Sol. Ara sempre em poso crema solar (quan vaig a la piscina o fins i tot quan surto al carrer). Ara li tinc por per que realment em fa molt mal tot. Quan vaig a dormir i m'estiro em fa mal, quan em poso una samarreta em fa mal i quan algú m'abraça també em fa mal. I tinc por de que hem torni a passar això.
Espero que em pugeu ajudar.
Molts petons!!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Ho entenc perquè les cremades fortes de sol fan un dolor horrible! Si és molt exagerat a vegades pots arribar a necessitar cremes amb cortisona i prendre algun antiinflamatori, però només en casos molt extrems. Lo del iogurt és un mite estàs fent-ho bé, amb el afer sun i sobretot l’aloe vera que va súper bé.
No li agafis por, però si s’ha de tenir respecte i protegir-se molt. Tenim temperatures molt altes. T’has de posar sempre crema a la cara i al cos, amb una bona protecció (més alta a la cara). I anar-la renovant sovint. En principi una crema de protecció 30 et protegeix durant 30 minuts. Així que si et compres aquesta (que és baixa) cada mitja horeta, 40 minuts tornet a posar crema. També ho notaràs al cos... quan està molt calent... crema!
Intenta evitar les hores de més sol i sinó posat a sota el para-sol.
No et preocupis que en breus et deixarà de fer mal, et pelaràs i tota la vermelló desapareixerà.
Una abraçada
Carlota López Ballestar