Estic enamorada però ns com dir-ho el noi!!
Hola, mira estic enamorada d'un noi que es 1 anys i mig més petit que jo. Anem junts a la matixa escola, en diferents cursos, però som molt bons amics (en realitat el consider-ho el meu millor amics i ell a mi també).
Aquesta estima per ella ja fa temps que dura, potser abans no ho notava, però a mesura que han anat passant els mesos i les estones que hem passat junts m'estic adona'n compte com l'estimo i com m'agradaria estar al seu costat. El problema és que amics meus ho saben, perquè diuen que es nota quan estem junts i tal, però jo no ho se com dir-li tinc por que a l'hora de fer el pas la nostra relació d'amistat s'acabi si en realitat ell no sent el mateix per mi, però també penso que si ell sentis el mateix que jo sento podríem estar molt bé els dos junts.
Ell amb mi és atent i molt afectuós, crec que si ell ja hagues notat els meus sentiments cap a ell hagues agafat distancia o alguna cosa per l'estil, però tot el contrari continua com sempre i això em fa dubtar molt!!
A veure si em podeu ajudar a com dir-li el que sento per ell!!
Moltes gràcies!! :)
Elena Crespi

Hola Laieta99!
Gràcies per confiar en nosaltres!
La por que expresses és la pot habitual quan volem fer algun pas més amb la persona que ens agrada. Sempre hi ha el risc de que no surti com nosaltres volem... Però si no et planteges anar una mica més enllà potser podeu estar mesos estancats de la mateixa manera...
El pitjor que pot passar és que et digui que no li agrades i hagis d’aprendre a conviure amb això... però, t’imagines que mica en mica aneu forjant quelcom més?
Tant pot ser que et digui que sí que sent alguna cosa especial per tu com que et digui que només et veu com a amiga. I has d’estar disposada a acceptar qualsevol d’aquestes respostes per a tirar endavant!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81