No se que fer...!
Tinc un problema i és que fa un temps un noi em va començar a parlar i em va dir que li agrado molt però no vol tenir res amb mi. Jo al principi no li feia gaire cas però vam seguir parlant i ara m’agrada molt. El problema és que m’he adonat que va tirant canya a moltes ties, i les meves amigues hem diuen que vigili i que me’n oblidi perquè si no em farà molt de mal però fa una setmana me’l vaig trobar de festa i em vaig liar amb ell i em seguia dient que jo li agradava molt...
No se què puc fer perquè a mi també m’agrada però ell segueix tirant canya a totes!
Ajuda siusplau i moltes Gràcies!
Elena Crespi

Hola Flower!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Veiem que tu també creus que li tira la canya a totes, per tant, has de valorar l’impacte i la veracitat de les seves paraules. Perquè potser és el mateix que va dient a totes. I potser si que li agrades, de la mateixa manera que li agraden les altres. Per tant, potser no és un mentider però el seu estil afectiu, ara mateix, és el de seguir els seus sentiments i aquests el condueixen a moltes noies. Aquest és el seu estil.
Ara bé, és el teu? A tu t’agrada que ell sigui així? Perquè pensem que potser et farà patir pensar que canviarà si realment li agrades tu, o que t’autoenganyis i pensis que amb tu és diferent (i realment no ho sigui)... En el fons, ja veus com actua ell, és força transparent perquè pel que dieu: no s’amaga pas que tira la canya a totes...
Per tant, ara has de valorar tu mateixa si realment vols segui el seu joc amb les seves normes...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81