Odio els meus pares
Hola, espero que em respongueu aviat perquè els odio tant que ja no ser que fer.
Em sobreprotegeixen ho veus normal? Lo que més m'afecta es que em treguin el meu mobil a l'estiu, i saps lo millor de tot? El puc fer servir 30 minuts per la nit i ja està. A més a més em quedo el dia a casa dels meus avis, osigui ja veus que bé m'ho passo. Porto 2 dies així no podré sobreviure tot l'estiu així! Estic molt trista i enfadada amb ells no sé de que van. Tothom té el seu movil quant vol però jo no, el tinc quant ells volen i a la hora que ells volen. Que puc fer? Es passent moltisim... Ja he plorat moltissimes vegades per aquest tema, però veig que els importa una merda. Buah pensareu que estic tarada perque clar soc la unica del mon que NO té el movil a l'estiu. No em puc comunicar amb ningu! Ni puc quedar! No puc fer res...si no tinc el movil que puc fer? Com puc aconseguir que mel donin d'una puta vegada? Gracies. Enserio gracies :)
Elena Crespi

Hola pepa!
Gràcies per confiar en nosatlres!
Que dífícil que no puguis fer gaire res i que no tinguis el mòbil!
Segur que si ho fan així és perquè, a la seva manera, creuen que és el millor.
Però per tu no ho és i la millor manera de demostra'ls-hi és parlant amb ell de manera calmada i explicant com et sents. Intenta no enrabiar-te ni dir males paraules quan parlis d'aquest tema amb els teus pares perquè potser es poden rebotar més o pensar que no ets suficientment madura i llavors confirmaran que el que estan fent és el correcte.
Creiem que és molt important que no deixis de parlar amb ells, els hi expliquis com et sents, què desitjharies i tot això de bon rotllo i amb paciència perquè ells vegin que ets una persona amb qui s'hi pot parlar i que va guanyant maduresa...
No serà fàcil però t'enviem energia!!!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81