Depilar-se amb cuchilla
No sabia ben bé on posar aquesta consulta però bé, he llegit moltes vegades a adolescents que depilar-se amb cuchilla fa que el pèls creixin durs i es multipliquin i dèieu que això era un mite fals, però la cosa és que amb cuchilla surten durs, al dia seguent ja punxes i a vegades he vist com creixen dos pèls en un mateix. Em podeu explicar per què és això? Si es perquè amb la cuchilla creixen així o perquè això no passi els hem d'arrancar d'arrel com amb la cera per exemple? Gràcies.
Laura Medrano

Hola!!
És veritat que si et depiles amb maquineta els pèls sembla que surten més durs, però el que passa és que surten tots alhora i al tallar-los amb la maquina queden plans i per això sembla que al sortir tinguin més força.
En canvi, quan et depiles amb cera, com que els pèls s'arranquen, després no surten tots alhora, sinó que uns surten abans i altres més tard. A més, quan te'ls arranques amb la cera, com que el pèl "torna a néixer", surt amb la punta més arrodonida.
El més còmode sempre és fer-ho amb cera ja que així triguen més temps en tornar a sortir, però a nivell de salut no és ni una cosa ni l'altra millor o pitjor. Com tu prefereixis.
Un petó!
Laura Medrano