??? + preguntes
Pero les cuixes es veuran mes primes si vaig cada dia amb bici uns 30 min per carretera amb pujades fortes? O fare l efecte contrari, es a dir k se'm aixemplaran i es veuran mes gordes, tot i que sigui muacul?
Si vaig amb bici podria arribar a tenir la separacio entre les cuixes quan ajunti els peus?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Si cada dia vas en bici amb pujades el que faràs és un treball cardiovascular i a la vegada augmentaràs la teva massa muscular ja que és un exercici de força. Per tant tonificaràs les cames (es posaran fortes). Això no significa que vagis a tenir la separació de les cuixes al ajuntar els peus, perquè això és sobretot per la forma del cos que té la persona i en algun casos amb noies que estan malaltes i tenen un trastorn de la conducta alimentaria. En cap cas seria una cosa a proposar-te aconseguir...!
Si t’agrada anar en bici fes-ho, cap problema, serà una activitat que gaudiràs i és un esport amb que treballes molt, especialment la zona de les cames. Si només ho fas per el cos et diria que és millor que busquis un esport que t’agradi i et diverteixi.
Espero haver resolt el teu dubte.
Una abraçada
Carlota López Ballestar