perdre 13 kg
Ei hola!
Sóc la Joana i tinc 16 anys. La cosa és que jo sempre he sigut una noia grassoneta i temps enrere, desde fa uns 6 o 7 mesos vaig començar a aprimar-me, perque vaig perdre la gana (no vaig forçar-me a menjar quan no tenía gana). He arrivat a perdre 5 o 6 kg per mes. He perdut un total de 13 kg. Ara ha sigut el meu "tope" pero em preocupa en certa forma haver perdut tant, he fet bé o malament en no forçar-me a menjar?
Gràcies.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies per haver escrit al consultori, penso que has fet molt bé. Has perdut molt pes en molt poc temps i això és perillós per la salut i té molts riscos. Entenc que per algun motiu se’t tanques l’estomac i perdessis la gana. En aquests casos és molt important intentar forçar-te a menjar. Tot i així amb el que has fet fins ara no podem fer res, la qüestió és que fer ara. Jo penso que aniria molt bé si vens un dia a l’Associació i podem parlar-ne cara a cara. Crec que és un tema prou important com per poder veure’ns i així saber ben bé que t’ha passat. Al ser menor d’edat necessito que t’acompanyi una persona adulta, principalment els pares. Això no vol dir que tinguis que entrar amb ells.
Et deixo el telèfon. Digues que has escrit al consultori d’Adolescents.cat i que has parlat amb mi i t’he dit de quedar. Així podem buscar un moment per veure’ns, que et sembla?
93 454 91 09
Espero que truquis, és important!
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar