Depilacio urgent 2 (aaaaaaaaaaaaaaa)
Soc la de la fotodepilació, (que la pell de les ingles reacciona malament a la depilació) el cas es que he intentat posarme gel de depilar aquell que va amb la cutxilla i ha reaccionat exactament igual, vaig provar la crema depilatioria i no va fer res, de fet moltes persones mhan dit que va molt malament. De veritat necessito ajuda men vaig de vacances i no vull tenir que morirme de vergonya per culpa de les meves ingles plenes de granets.
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Em sap molt greu que també t’hagin fet reacció, possiblement tens la pell d’aquesta zona molt sensible. Tal i com et va recomanar la Laura, penso que el millor que pots fer és anar al dermatòleg i que examini la teva pell i et pugui recomanar que pots fer. A vegades aquestes ferides que comentaves amb la depilació en cera és perquè la cera està molt calenta i potser et fa cremades petites. Ja et dic... si has provat la cera, la Gillette i la crema el millor que pots fer és anar al metge. Esperem que et pugui ajudar.
Tot i així, esperem que no deixis de gaudir ni un sol minut per això.... Ves a la platja i fes tot el que et vingui de gust i no passis vergonya, tothom té coses i possiblement quan estàs allà ni t’hi fixes!
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar