No ser que fer mes
Hola, fa dos anys que m'agrada la mateixa nena peró ara ja n' es tic totalment enamorat d'ella.
Li he dit que m'agrada molt i que n'estic enamorat.
Ja li he dit que necesito oblidarla peró cada vegada que li dic comensa a suplicarme q no( pk jo i ella som millors amics) no ser q pasa fer necesitu ajuda
Elena Crespi

Bakugan, entenem que ella no vol que la deixis perquè sent una gran amistat per a tu però no est'à enamorada de tu, oi?
Mira, ara has de fer una cosa important: pensar en tu. Si et fa mal que ella no vulgui res més amb tu i necessites oblidar-la, has de fer elq ue tu creguis, encara que ella et supliqui que no. Aquít'has de cuidar a tu i has de procurar pel teu propi benestar.
Només si tu aconsegueixes oblidar-la i estar millor podreu ser amics de veritat perquè ara tu elque vols no és només una amistat... és quelcom més...
Per tant, fes-te valdre i segueix el que tu necessitis!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81