APRIMAR CAMES
Hola bon dia! M'agradaria aprimar les meves cames ja que tinc les cuixes una mica grosses. M'han dit que no es que estiguin grasses sino que estan musculades per esport o per x tema. Vull saber si es recomanable ja que peso 46kg i medeixo 1,59cm? Ja soc prima?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes ara mateix és insuficient... és a dir, la recomanació seria que pugis de pes. Hauries d’anar al metge i que et doni algunes pautes per poder-ho fer de manera saludable, però és important! Si tu no ho veus així i encara dubtes de si tens que perdre més pes potser és perquè tens una mica de distorsió corporal, és a dir, que no et veus tal i com ets... Totes les persones tenim una petita distorsió corporal (veure’t més gran o més estret) però hi ha persones en que la distorsió és més gran i això acaba portant a que no t’agradi el teu cos i el vulguis canviar. Quan vagis al metge pot ser un tema important a comentar i a tenir en compte, explica-li.
Una abraçada!
Carlota López Ballestar