Està de rollo i M'AGRADA MOLT
Bon dia,
Coneixo a un noi que m'agrada molt i fa uns dies el vaig obrir i li vaig dir el que sentia per ell. El cas és que em va dir que està de rollo amb una altra noia, que li havia caigut bé i que, qui sap potser d'aquí un temps les coses amb aquella noia canviaven. Però tampoc em va respondre a la pregunta que jo li vaig fer (t'agrado?). No sé que fer, l'oblido i passo pàgina d'aquest asuntu, m'espero a veure si la situació canvia entre ells dos, em faig amiga d'ell?
Gràcies per tot i si em podeu donar algun altre consellet millor que millor.
Aaah i no feu una notícia d'aquesta consulta, sisplau!
Elena Crespi

Hola anònima"!
No farem notívcia d'aquesta consulta, no pateixis.
Gràcies per escriure'ns!
Normalment quan li agradem a algú ens ho diu sense problemes i ell no t'ho ha dit, per tant, deduim que ara mateix no li agrades perquè si li agradessis voldria estar amb tu ino amb la noia que està de rotllo... sabem que això que et diem és dur però és un reflex de la realitat que ell et planteja.
Per tant, ara ets tu la que ha de decidir què fer... que et farà menys mal? creus que esperar-te a verue si ell canvia d'opinió d'anirà bé? quant de temps penses esperar? cada dia que esperis és un dia mé sn el que et valoraràs cada vegada menys, per tant, pensa realment si et mereixes posar-te en aquesta situació...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81