El meu primer lio
Hola! Fa poc m'he liat amb un nen i ha sigut el meu primer lio. Després d'allò vam quedar per parlar les coses i decidir el que erem. Va dir que ell només vol estar de lio i jo el mateix. Pero ara m'estic donant compte de que jo vull ser algo més, però no se com dir-li ni com pot reaccionar. Tinc por de que si li dic, que ell em digui que no vol res mes i que fins aquí s'acabi estar de lio. Nose que puc fer...
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la confiança!
Doncs és important que li diguis perquè si no li dius t'aniràs fent mal i més mal a tu mateixa.
Evidentment el risc estar en que li diguis i ell no senti el mateix i la vostra relació canviï però si no li dius tu continuaràs de rotllo amb ell tenint l'esperança de que la cosa cnaviï ia ixò et va fent mal per dins i va minvant la teva autoestima...
Per tant, sigues valenta i intenta dir-li i si veus que realment no sent el mateix qu tu i no vol el mateix que tu hauràs de valorar si et valdrà la pena sengui només de rotllo amb ell.
procura pel teu benestar emocional!
Una abraçada!
Cui''at!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81