NO SE SI DIRLI ALS PARES...x__x
Holaa adolescents! Primer de tot vull donarvos les gràcies ja que m'ajudeu moltissim :3
Mireu, es que fa uns mesos que estic sortiint amb un noi un any mes gran que jo i tot va molt bé, tinc 14 anys i fa aproximadament 3 setmanes els dos vam perdre la virginitat junts. Ara ja ho hem fet un parell de cops més (sempre amb protecció eh ^_^).
Fa una setmana o així els seus pares li van trobar un paquet de preservatius i ara ells ja saben que no som verges tot i que són una familia molt oberta i no es van enfadar ni res. El problema és que la meva familia és bastant "chapada a la antigua" i se que no els hi faria molta gràcia. Em fa molta por la idea de que els meus pares s'enterin i no se si hauria de parlar amb ells i explicarlis o no... que hauria de fer?
A més a més tots els cops que ho hem fet han estat a llocs on estavem segurs de que no ens pillarien pero igualment tots aquests cops m'engoixava bastant la idea de que ens pillessin...Que puc fer per estar més tranquil·la i no preocuparme per aquestes coses?
IESP

Hola weirdo!
La decisió d'explicar-ho als teus pares és teva, nosaltres no podem decidir-ho per tu. Sovint ens plantegem explicar-ho o no als pares per si hi en algun moment hi ha alguna dificultat o urgència, però encara que els teus pares estiguin "chapats a la antigua" si necessites ajuda, segurament estaran al teu costat (sinó, segurament, no et plantejaries explicar-ho).
No oblidis que ells també han estat joves i han tingut les seves primeres experiències!
Pel que fa a estar més tranquil·la i a la por a que us enxampin tenint relacions sexuals, serà complicat evitar-ho fins que no tingueu domicili propi o que aconseguiu un cap de setmana sense pares!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat