Lesvi??
Hola ja fa mesos que sento mes atracció de les noies que dels nois jo creia que era algo que m'avia donat en aquells dies pero fa molt poc vaig fer unes colonies i crec que em vaig enamorar d'una de les monitores que te un any mes que jo ara que ja hem acavat la acampada estic super destrosada i a vegades tinc ganes de plorar. Segueix siguen una cosa passetgera o soc lesviana de veritat i si ho soc com dir-li als meus pares. Plis necesito ajuda.
IESP

Hola Carla!
Si ets lesbiana o no, ho descobriràs tu mateixa amb el temps. No et pressionis per haver de posar-te una etiqueta ja.
Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem. Per tant, el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'aniran ajudant a saber-ho.
Estigues tranquil·la i si finalment t'enamores de persones del teu mateix sexe, ja valoraràs com dir-ho a casa! No tinguis pressa i deixa que de mica en mica els teus sentiments vagin posant-se a lloc.
Et pengem un article de la nostra companya Paula Alcaide que parla precisament de com "sortir de l'armari" amb els pares:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat