Nose què fer durant l'acte sexual
Bon dia,
soc una noia de 16 anys, quan el meu amic i jo anem a fer-ho, jo nose que fer.
Ell em fa pessigolles pero jo nose que fer li, un dia vaig intentar fer li algo però no estaba segura de mi mateixa, em posaba nerviosa. Em podeu donar consells per no posar-me nerviosa i fer el que vull o nose que em digeu coses per fer quan estem junts.
Serieu de gran ajuda si em contesteu
IESP

Hola naomi131!
Els nervis durant les primeres vegades són completament normals. El que és important és que ho facis amb aquella persona que tu realment vulguis, amb qui tinguis confiança, sense pressions i amb les coses ben clares. Tot això ajudarà a que estiguis més tranquil·la!
Per saber què fer-li, el millor que pots fer és preguntar-li a ell què li agradaria i com. Evidentment tu després decideixes si vols fer-ho o no, recorda que un NO val més que res. Així que si hi ha quelcom que no veus clar o que no et sents preparada, dóna't temps, l'altra persona ho ha de respectar!
La comunicació és la base de qualsevol relació, així que parleu-ne i tindràs més clar per on començar. La nostra recomanació és que no tingueu pressa, que gaudiu de cada sensació sense voler córrer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat