Vaya merda de toooooooooooooooot
Hola! No sabia molt bé on posar aquesta consulta però bé, te alguna cosa relacionada amb el menjar. Ahir a la tarda estava amb una amiga i vam pillar marihuana, ens vam fer 2 porros entre les dos, jo porto mesos fumant pero nomes algun dia per la nit, no de costum. No se perquè però ens vam aixecar per anar a comprar menjar i quan estàvem a la caixa vaig començar a no veure absolutament res. Tenia la vista totalment negra. I li vaig dir a la meva amiga perquè pensàvem que em donaria un blancazo o algo perquè també vaig començar a suar molt, però la meva amiga em va donar menjar dolç i la cosa va millorar. Vaig estar estona sense vista i amb les orelles tapades. Vaig suposar que m'havia donat una baixada de sucre per causa dels porros però tampoc ho sé. Els hi vaig dir als meus pares que m'havia passat això però no perque havia fumat, els vaig dir que no sabia el perquè. Ahir a la nit quan vaig arribar a casa casi no vaig menjar res i cap a les 12 de la nit vaig vomitar moltíssim. Li he agafat moltíssima por als porros i tinc clar que no tornaré a fumar-ne...Però estic preocupada per si es normal i que va ser això. Gràcies!
Laura Medrano

Hola guapa!!
Pel que expliques t'ho devies passar fatal i et vas espantar força, cosa totalment normal. Quin susto!
De ben segur que el mareig aquest tant fort que et va agafar va ser una combinació dels efectes de la droga i d'una baixada de tensió (potser portaves massa estona sense menjar ni hidratar-te?). De totes formes la teva amiga va fer bé donant-te menjar amb sucre ja que això ajuda a recuperar-se.
Si va ser aquest episodi puntual, no li donis més importància, però espero que et serveixi per aprendre de la situació i no tornar a fumar més, ja que com veus, els efectes poden ser diferents en cada persona i el que està clar és que no són positius. Si ara ja estàs recuperada i et trobes bé no et preocupis, però si encara estàs malament potser si que hauries d'explicar-ho tot als pares i si ells ho creuen convenient, portar-te al metge per a que vegin què et passa exactament.
Una abraçada!
Laura Medrano