Era semen o fluxe?
Hola! La veritat és que no tenia pensat fer una consulta, només volia dir-vos que m'he donat compte que si no fos per vosaltres no sabria res a l'hora de tenir relacions sexuals. Fins i tot sabia més que el meu novio (ell no llegeix adolescents.cat)!!! Per això i molt més moltes gràcies!!!! Sou els millors!!!
Bé, la cosa és que ahir el meu novio i jo ho vam fer (sempre amb perservatiu clar) i tot va anar molt bé, fins i tot vaig arribar a l'orgasme, cosa que fins ahir no havia aconseguit, i quan vam acabar i em vaig aixecar em vaig donar compte que tenia un líquid molt abundant i el primer que vaig pensar és que el condó s'havia trencat, li vaig dir que el plenes d'aigua i comprovés si estava trencat (ho vaig aprendre de vosaltres jajaja) i no, no estava trencat per sort. Llavors ell em va preguntar que què podia ser i li vaig dir que potser era fluxe (quan arribem a l'orgasme les noies traiem aquest líquid, no?). És possible que el semen sortís d'alguna manera, i que aquell líquid fos semen? Espero que fos fluxe, el meu novio i jo estem preocupats, mai havia tingut tantes ganes de que em vingués la regla (m'ha de venir la setmana que ve).
Tinc dos dubtes més, un cop el noi s'ha corregut pot seguir tenint relacions o ja no sent res? Podem fer alguna cosa perquè les relacions sexuals durin més?
Moltíssimes gràcies!!!!! Petons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Moltíssimes gràcies per llegir-nos i per les paraules tan boniques que ens dediques! Ens alegra que hagis après tant del consultori :)
Segurament, si vàreu utilitzar el preservatiu de forma correcte i el vàreu comprovar al acabar, el que hi havia a la teva vagina era flux. Si quan ell va ejacular vàreu continuar amb la penetració sense canviar el preservatiu, aleshores hi ha risc d'embaràs ja que el penis disminueix el seu tamany i el semen pot sobresortir del preservatiu.
Si ho vàreu fer bé, no patiu, si veiéssiu que la regla no et ve, passada una setmana del dia que t'hauria de venir, fes-te un test d'embaràs per tal de sortir de dubtes.
Pel que fa al seu plaer després d'ejacular, els homes després de l'orgasme han de passar per dos fases més per a poder reactivar la resposta sexual, la resolució (els genitals i el cos torna al seu estat en repòs) i al període refractari (el temps que necessiten per a poder tornar a començar una relació sexual).
Gràcies per escriure'ns i per utilitzar i llegir el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat