18 anyets...
Hola soc una noia de 15 anys i desde fa uns mesos estic sortin amb un noi que en te 18, ell es molt bona persona amb mi i crec que no es el tipus de noi que sol vol relacions sexuals ja que en 10 mesos que portem mai ha dit res i en cara no ho hem fet, diu que ell tambe vol esperar una mica mes, aixo ami em semble perfecte, el problema esta en que si ell es podría ficar el ''lios'' per estar amb una menor d'edat. Tothom pensa el meteix que per tindre 18 va a saco i aixo no es veritat, i estaba preocupada per aixo. :(
Helena Angel

Hola aryyadnna,
El tema és delicat i si hi hagués algun problema de tipus legal (és a dir, temes lletjos, molt lletjos), entre els 14 i els 16 anys es pot considerar que el menor és madur i que per tant té capacitats de decisió.
Per intentar evitar aquests temes lletjos que et diem, procura, si decideixes tenir relacions sexuals, que sobretot siguin amb preservatiu i si hi ha accidents (que el preservatiu es trenqués) acudiu d’immediat a un servei d'urgències d'un hospital o un Centre d'Atenció Primària. I sobretot procura fer-ho quan estiguis segura, sàpigues quines conseqüències a curt, mig i llarg termini podeu tenir i no ho facis mai per obligació, pressió o "perquè sinó em deixarà".
Moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat