Estic molt nerviosa
A finals d'aquest setembre faré 15 anys i encara no tinc la regla aixo perque pot ser aixo?
Pot ser que pesi massa?
Si us plau no em diguis que tinc de anar a un ginecoleg diguem que pot ser
Moltes gracies
Anomima
Laura Medrano

Hola guapa!
No et preocupis que la regla t'acabarà venint. Hi ha persones a les que els hi ve als 12 anys però n'hi ha altres que inclús als 17 o 18 anys! Estàs dins la franja d'edat habitual i tot i que potser vegis que les teves amigues ja la tenen i tu encara no, no t'has de preocupar ja que cada cos va a un ritme diferent. Aprofita i gaudeix del plaer de no tenir-la, perquè ja t'aviso que és un rollo.
El que si que et recomanaré és que quan et vingui, vagis a fer una revisió al ginecòleg ja que ens les hem d'anar fent cada dos anys aproximadament per a controlar que tot està bé. Al principi fa corte, però ja veuràs com no és tant greu i al cap i a la fi has de pensar que aquests metges es passen el dia fent això, estan més que acostumats a veure genitals femenins.
Una abraçada!
Laura Medrano